Bosch Home Comfort, "Sorumlulukla Isıtır - #LikeABosch" Kampanyası
Enerji verimliliği odaklı yeni Bosch kampanyası, ısıtma ve soğutma çözümleriyle çevre dostu konforu evlere taşıyor. İklimlendirme sektörünün öncü markalarından Bosch Home Comfort, "Sorumlulukla Isıtır– #LikeABosch" sloganıyla yeni bir reklam kampanyası başlattı. Global olarak "Heat Responsibly" teması altında yürütülen kampanyanın Türkiye adaptasyonu olan bu kampanya, Bosch'un sürdürülebilir, enerji tasarrufu sağlayan, akıllı ısıtma ve soğutma çözümlerini tanıtmayı hedefliyor. Kampanya kapsamında, enerji verimliliği yüksek ve çevre dostu Bosch ısı pompaları ve kombilerinin üstün özelliklerine vurgu yapılıyor. Yeni reklam filminde, Bosch'un ürünleri ile sağlanan konforun yanı sıra, marka ile özdeşleşmiş eğlenceli ve akılda kalıcı "Like A Bosch" jingle'ı ve sevimli karakterler eşlik ediyor. Kasım ayında başlayan kampanya, sosyal medya platformlarında, online video izleme kanallarında ve çeşitli dijital mecralarda yayınlanıyor. Özellikle enerji verimliliği ve yüksek tasarruf sağlayan Bosch Compress 2000 AWF ısı pompası ve Condens 5700i W kombi gibi ürünlerin tanıtıldığı bu kampanya ile Bosch, kullanıcılarını sorumlu enerji tüketimine teşvik ediyor. İlginizi çekebilir... 5. Ulusal İklimlendirme KongresiTMMOB Makina Mühendisleri Odası (MMO) adına MMO Antalya Şube yürütücülüğünde düzenlenen 5. Ulusal İklimlendirme Kongresi (İKLİM 2024), bugün Antalya... Armatür Sektöründe Birim Fiyatlar Yükseldi, İhracat ArttıARMATÜR Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Turhan, Türkiye'nin 2024 yılında yaşadığı enflasyonist ortam ve kur politikaları nedeniyle rekabet e... Goldsun CPH Radyant Isıtıcı, İstanbul İç Tesisat Buluşması Ana Sponsoru OlduÇukurova Isı, ana sponsoru olduğu 6'ıncı İstanbul İç Tesisat Buluşması etkinliğinde, Avrupa Komisyonu'nun Ecodesign Direktifi'ne (ErP) uyg... |
||||
©2024 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.