Doğalgaz Dergisi 220. Sayı (Mayıs-Haziran 2020)

Doğalgaz / Mayıs-Haziran 2020 29 dogalgaz.com.tr book, Instagram, Twitter ve YouTube hesaplarımızdan 20 milyon kullanıcıya erişim sağladık. SocialBrands sıralama- sına göre sektörümüzde lider olmamı- zın yanı sıra başarımızı sektör dışına da taşıyarak Top100 listesine giriş yaptık. Bosch markamızla, Türkiye’nin en büyük ve prestijli sosyal medya ödülleri olan “Social Media Awards”ta iklimlendirme sektöründe altın ödülü alarak sektör birincisi olurken, Buderus markamızla da gümüş ödüle layık görülerek büyük bir gurur yaşadık. Bu ödüllerle gelenek- sel pazarlama yöntemleri ile tamamına erişemediğimiz müşterilerimize farklı içeriklerle ulaşırken, aynı zamanda çift taraflı etkileşim kurma imkanı yaka- ladık. Aynı zamanda müşterilerimizin yorumlarını 7/24 gözlemleyebildiğimiz ve çözümleyebildiğimiz sosyal medya platformları, bizi müşterilerimize daha da yakınlaştırdı. Hem müşteri odaklı- lık stratejimizi desteklemesi hem de yenilikçi bakış açımızla paralel olması anlamında, Social Media Awards tara- fından kazandığımız ödülleri çok anlamlı buluyoruz. “Yılın İtibarlısı” Ödülüyle Yoğuşmalı Kombi Pazarındaki Liderliğimizi Bir Kez Daha Kanıtladık Müşteri odaklı stratejimizin kullanı- cılarımız tarafından değerlendirmesinin bir sonucu olan The One Awards’taki ödülümüzle de sene sonunda bir gurur daha yaşadık. Pazar ve tüketici araştır- maları şirketi Akademetre’nin, Marke- ting Türkiye adına düzenlediği “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması kapsamında, halkın oylarıyla, 40 farklı sektörün yıl içerisinde itibarını en çok artıran markaları ve bu başa- rıya ortak olan paydaşları ödüllendirildi. Bosch Termoteknik olarak The ONE Awards’ta “Yılın İtibarlısı” ödülünü alarak yoğuşmalı kombi pazarındaki liderliğini bir kez daha kanıtladık. Kombinin Ustası Yarışmamız ile “Altın Stevie” Ödülüne Layık Görüldük Hem son kullanıcılarımızı hem de sektörümüzdeki tüm müşterilerimizi pazarlama stratejimizin temeline alıyo- ruz. Bu noktada, Buderus markamızın sponsorluğunda gerçekleştirdiğimiz Türkiye’nin ilk ve tek interaktif ve canlı kombi ustası yarışması olan “Kombinin Ustası” yarışmamız ile “Türkiye’nin En İyi Kombi Ustası Yarışması” projesiyle “Canlı Etkinlik” kategorisi altında “Top- luluk Etkinliği” bölümünde “Altın Ste- vie” ödülüne layık görüldük. Yedi farklı alanda düzenlenen, her yıl 70’i aşkın ülkeden 12 binin üzerinde başvurunun olduğu uluslararası bir yarışma olan Stevie Ödüllerinde bu başarılara sahip olmak çok gurur verici. Kombinin Ustası yarışmamız sayesinde hem şirket olarak ustalarımızla çok daha yakın bir ileti- şim kurduğumuzu hem de kendilerinin, Buderus markamızı yakından tanıma ve ürünlerini deneyimleme fırsatı bul- duğunu belirtmek isterim. Türkiye'nin En Prestijli Ödüllerinden Biri Olan Felis Ödülü’nü Kazandık Buderus markası olarak B2B’ye yönelik yaptığımız her faaliyetimizde iş ortaklarımız olan ustalarımızın gelişi- mine her zaman çok değerli görüyoruz. “Her zaman her yerde önce müşteri” sloganıyla yola çıktığımız projemizde de yine onların gelişimine katkıda bulun- mayı hedefledik. Aynı zamanda sektör içerisinde ustalarımızın ne kadar önemli olduğunu yeniden hatırlatmak istedik ve işin sonucunda da uluslararası bir ödül kazanmanın gururunu yaşadık. Ancak ödüllerimiz bununla sınırlı kalmadı. Bu projemizle Türkiye’nin en prestijli ödül- lerinden, reklam ve pazarlama endüstri- sinde etkili yaratıcılığın pazarlama çalış- malarındaki rolünü vurgulaması ve yara- tıcı dünyaya katkı sağlayan tüm ekiplerin başarılarını ödüllendirmek amacıyla düzenlenen ve Türkiye'nin en prestijli ödüllerinden biri olan Felis Ödülü’nü kazandık. Dijital yaratıcılık ve sonuçları üzerine odaklanan, reklamları strateji- den yaratıcı çalışmaya ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona, verimlilikten yatırımın geri dönüşüne kadar tüm katmanlarıyla değerlendiren dijital yarışma MIXX Awards'ta da ödül almaktan mutluluk duyuyoruz. Ayrıca Kombinin Ustası Projemi- zin, Türk iş dünyasındaki kurumların ve markaların, pazarlama süreçlerini dikkate alarak, süreci başından satış sonrası hizmetlere kadar olan adımları yaratıcılık başarısı ve inovatif yönünün sektöre katkı başarısı kriterleriyle değer- lendirilen İstanbul Marketing Awards’ ta ödül almasıyla, başarısını taçlandırdığına inanıyoruz. Zorluklarla geçen bir yılda dahi, emekle çalışan ekibimiz ve bizi yükseğe taşıyan müşterilerimizle bu başarıları elde ettiğimizi biliyoruz. 2020 yılında da aynı gayret ve istekle yeni ödüllere imza atacağımız güzel projeler gerçek- leştireceğimizden hiç şüphemiz yok. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=