E-Dergi Oku 
COPA

Yeni Normal, Değişen Tüketici Davranışları Ve Yaşam Alanlarımız

Yeni Normal, Değişen Tüketici Davranışları Ve Yaşam Alanlarımız

9 Ekim 2020 | KONUK YAZAR
222. Sayı (Eylül-Ekim 2020)
1.893 kez okundu

Sinem Şener
Viessmann Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü


İçinde bulunduğumuz yıla imzasını atan Covid-19 pandemisi, hepimizin hayatında geri dönüşü zor değişikliklere yol açarken, markalar olarak, bilinmezliklerle dolu süreçten daha güçlü çıkabilmek adına değişime ayak uydurmaya çalışıyoruz. Bir yandan dijital süreçleri spontane bir şekilde tam kapasite deneme fırsatı bulurken, diğer yandan tüketicilerin rutinlerinde ne gibi kalıcı değişiklikler olacağına kafa yormaya başladık. Bu dönemde dijital altyapısı hazır firmaların öne çıktığını ve pandemi ile birlikte pazardaki artan daralmanın online kanallar için bir fırsat olduğunu söyleyebiliriz. Bu yıkıcı olayı faydaya çevirebilmek için ise değişime uğrayan tüketici davranışlarını doğru bir şekilde yorumlayarak, iş süreçlerini tüketicinin yeniden şekillenen talepleriyle örtüşecek şekilde düzenlememiz gerekiyor


yazının devamı için tıklayınız...


 


İlginizi çekebilir...

'Önceliğimiz Üyelerimizin Sıkıntısız Bir Şekilde Önümüzdeki 2-3 Ayı Atlatabilmesidir'

Tabi ki 2020 yılı Türkiye ve dünya açısından çok olumlu bir şekilde başlamadı....
6 Nisan 2020

İGDAŞ Depreme En Hazır Kurumların Başında Geliyor

Deprem gerçeğine uygun şebeke güvenliğinin sağlanması ve sistem verilerine kolay ulaşılmasına hizmet edecek teknolojik dönüşüm ve transferlerin sağlan...
20 Mart 2020

 

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Tesisat Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • Klima ve Soğutma Rehberi
  • Yangın ve Güvenlik Rehberi
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2020 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir.