E-Dergi Oku 
E-Bültene Abone Olun
 
MİRA ISI
ELSEL GAZ ARMATÜRLERİ A.Ş.
ÇUKUROVA ISI
VIESSMANN
GASTECH
TERMOTEKNİK
DEMİRDÖKÜM
ÇETİN MÜHENDİSLİK

Biggplus Şirketler Grubu CEO'su Enis Karslıoğlu: 'Sadakat Programları Olmazsa Olmazlardandır'

Biggplus Şirketler Grubu CEO'su Enis Karslıoğlu: 'Sadakat Programları Olmazsa Olmazlardandır'

5 Şubat 2018 Pazartesi / 15:40 | SÖYLEŞİ
206. Sayı (Ocak-Şubat 2018)

1999 yılından beri müşteri sadakat ve ödül puan hizmetleri sunan BiggPlus grubunun amiral gemisi Sanal Mağaza, Loyalty alanında Türkiye’deki global kriterlere uygun hizmet veriyor. “Sadakat programları hem satış grafiklerini arttırmada hem de çalışan motivasyonunu yükseltmede temel yapının olmazsa olmazı” diyen Şirketin CEO’su Enis Karslıoğlu verdikleri hizmetler hakkında dergimize bilgiler aktardı.

KENDİNİZİ VE FİRMANIZI TANITIR MISINIZ?

Hacettepe Üniversitesi Elektronik Mühendisliği Bölümü’nden mezun olduktan sonra Nortwestern University Kellogg’s Business School General Management programı ve Harvard Business School’da Global Leadership programını tamamladım. 1986’da Sabah Gazetesi’nde başlayan meslek hayatıma, Hürriyet Gazetesi, ATV, Eksen Yayıncılık, CINE5, Arbomedia firmalarında uzun yıllar üst düzey yönetici olarak devam ettim. Daha sonra, Aras Holding’in CEO’luğunu yaptım ve şirketi yeniden yapılandırma sürecinde yer aldım.

30 yılı aşkındır çalışma hayatındayım. Loyalty alanında kurduğum BiggPlus şirketler grubu ile 1999‘dan bu yana kurumsal müşterilerimizin satış ve pazarlama alanındaki birimlerine sadakat ve ödül puan uygulamaları hizmetleri vermekteyiz.

Loyalty alanındaki firmamız, grubumuzun amiral gemisi olan Sanal Mağaza’dır. Türkiye’deki global kriterlere uygun 95 ülkeye hizmet veren tek ve en büyük şirkettir.

Değerli müşterilerimiz arasında Hürriyet, General Electric, Samsung, Raffl es, Kordsa, Siemens, Coca Cola, Turkcell, Mutlu Akü, Philip Morris, Türk Hava Yolları gibi Türkiye’nin dev firmalarını sayabiliriz.

130 çalışma arkadaşımızla beraber hizmetlerimizi Kavacık’taki 1,200 m2’lik merkez ofisi ve Kartal Samandıra’daki 10.000 m2’lik Lojistik Merkezi’nden vermekteyiz.

FİRMALARA VERDİĞİNİZ HİZMETLER HAKKINDA DETAYLI OLARAK BİLGİ VERİR MİSİNİZ?

Bigg+ grubu, sahip olduğu şirketleriyle 1999 yılından bu yana firmalara Sanal Mağaza A.Ş. üzerinden sadakat ve ödül puan hizmetleri, On-Net A.Ş. üzerinden promosyon ve merchandise ürün hizmetleri sunmaktadır. Diğer grup şirketimiz ARISTO A.Ş. de grup şirketlerimize hizmet veren bir yazılım firmasıdır.

Her birinden kısaca bahsetmek gerekirse;

Sanal Mağaza A.Ş.:

1999 yılından beri müşteri sadakat hizmetleri sunan, BiggPlus grup şirketlerinin amiral gemisi olan Sanal Mağaza, Loyalty alanında Türkiye’de global kriterlere uygun olarak 95 ülkeye hizmet vermekte olan tek ve en büyük şirkettir.  Sanal Mağaza, geleneksel uygulamaların yanı sıra, müşterilerine online, mobil ve sosyal medya içerikli sadakat programları sunar.

Seçkin müşterilerimiz arasından bir kaçını saymak gerekirse Bosch Otomotiv, Goodyear, Mutlu Akü, Turkcell, General Electric, Samsung, Akçansa, Coca Cola, Marshall, Castrol, BP ve Türk Hava Yolları‘nı söyleyebilirim.

On-Net A.Ş:

On-Net ise tüm dünyadan ithal ettiği “Worldwide Products” ve Türkiye’de münhasır temsilcisi olduğu PF Concept, Lotto, Koziol gibi dünya markaları ve kendi geliştirdiği çok özel ve algı değeri yüksek Biggdesign Tasarım Ürünler İle Loyalty projelerimizi desteklemektedir. On-Net içinde yer alan A tipi acentamız Biggtravel ise uzman olduğu seyahat ve deneyim paketleri ile tüm kanallarımızı çok özel ürünleriyle besliyor.

ARİSTO A.Ş:
ARİSTO vasıtasıyla yeni trendleri, gelişen teknolojiyi müşterilerimize sunuyoruz. Artık hemen hemen tüm müşterilerimizin internet üzerinde çalışan ve her gün değişen / güncellenen hediyelere sahip E-Reward portalları var. Puan toplama ve harcama tarafında çoklu dil çalışan tüm yazılımlarımızı grup şirketimiz ARİSTO geliştirmektedir.

BAYİ KANALLARI OLAN FİRMALARDA KULLANILAN PROGRAMINIZIN SATIŞ ARTIRMAYA YÖNELİK ÖZELİKLERİ NELERDİR? 

Özellikle bayi ve acenta kanalına yönelik, kampanya ve içerik yönetim yazılımı olan BiggClub, hedef kitleye özel bir kulüp kurarak ilgi çekici içeriklerle, satış kanallarını sosyalleştirir.

Sanal Mağaza tarafından geliştirilen BiggClub yazılımı, Türkiye’nin her yerinde bulunan sadakat kulübü üyelerini yani; distribütör, bayi ve acenta çalışanlarını bir araya getirmeyi, kampanyaları duyurmayı ve onlara özel fırsatlar sunmayı amaçlar.

BiggClub, aynı zamanda bayilerin performans ve verimliliklerini raporlayan, satış ve dağıtım kanallarında ürün ve içerik destekli kampanyalar ile katılımcıların sadakat ve satış performanslarını arttırıcı web + mobil tabanlı ödüllendirme uygulamasıdır.

Bayiler, distribütörler, acentalar, ürün satış noktaları ve son kullanıcılar, markanın ürünlerini sattıkça ve markanın kulüp web sitesinde okudukları içerikler ile ilgili aksiyonlar alıp, sorulara yanıtlar verdikçe puan kazanır ve kazandıkları bu puanları onbinlerce hediyenin yer aldığı ödül sitesinde harcarlar. Bu şekilde bayi çalışan motivasyonu artar ve satış oranlarında büyük ölçüde artış sağlar.

VERDİĞİNİZ HİZMETLERİN İŞLEYİŞİNİ AŞAMALARI İLE ANLATIR MISINIZ?

Biz temelde 3 farklı hedef kitleyi öngörerek programlarımızı sunuyoruz :

• Çalışan Takdir & Sosyal Ödüllendirme Uygulamaları
• Bayi - Acenta Loyalty Programları
• Son Kullanıcı Mobil Ödül Puan Uygulamaları

Bu hedef kitlelere 4 temel ürünümüz üzerinden iş yapıyoruz :

Biggstars: Çalışan Takdir ve Ödüllendirme Platformu
Biggclub: Bayi Ödüllendirme, Kampanya ve İçerik Yönetim Platformu
Biggymobil: Son Kullanıcı Ödül ve Avantajlar Uygulaması
BiggRewards: Türkiye’nin En Zengin Ödül Puan Uygulaması

Kurumlar bu ürünlerimiz ile bayi, çalışan ve son kullanıcı tarafında hedef kitlelerini motive edip, satışlarını artırabilir ve markalarına bağlılık yaratırlar.

SEKTÖR FİRMALARINA VERMEK İSTEDİĞİNİZ MESAJLAR NELERDİR?

Bayi ödüllendirme sistemleri, şirketlerin satış ve dağıtım kanallarının, ticari pazarlama yöneticilerinin hem sell-in hem de sell –out aktiviteleri için en verimli ve önemli uygulamaların başında gelir. Sadece satış arttırılması değil, kulüp uygulamaları ile bayilerin markayı çok daha iyi tanıyarak marka ile etkileşime girmeleri sağlanır. Online sistemlerimiz üzerinden bayilerin performans ve verimlilikleri raporlanır ve toplanan big data CRM analizi yapılarak bayiye özel kampanyalar düzenlenebilir. Bu vesileyle sektördeki 17 yıllık tecrübemize dayanarak, sadakat programlarının hem satış grafiklerini arttırmada hem de çalışan motivasyonunu yükseltmede temel yapının olmazsa olmazı olduğunun altını çizmek isterim.

SON OLARAK EKLEMEK İSTEDİKLERİNİZ NELERDİR?

Öncelikle tüm okuyucularınızın, yukarıda bahsettiğim referanslarımızdan da görebileceği üzere, sadakat alanında çok büyük tecrübeye sahip olduğumuzun mesajını vermek isterim. Standart uygulamalarımızın yanı sıra satış ve marka bağlılığını artırmak için firmaya özel çalışmalarımız da vardır. Okurlarınız konu ile ilgili bilgi ve detay almak isterlerse lütfen çekinmeden, Bigg Loyalty proje ekiplerimizi arasınlar.


 


İlginizi çekebilir...

Çukurova Isı Pazarlama Müdürü Osman Ünlü: 'Geniş Bayi Ve Servis Ağı İle Çok Hızlı Ve Güvenilir Hizmet Vermekteyiz'

Şu an itibariyle Fenerbahçe, Kayserispor, Başakşehir, Osmanlıspor, Konya, Sivas, Eskişehir, Gaziantep, Samsun statlarının ısıtma sistemlerini yaparak ...
9 Ağustos 2018 Perşembe / 10:10

Kayserigaz Genel Müdürü Adem Dincay: "Her Yıl Ödül Alan Sosyal Sorumluluk Projelerimiz Sürecek"

Yürüttüğü sosyal sorumluluk projeleri ile 2013 yılından bu yana her yıl ödül alan Kayserigaz, bu konudaki çalışmalarını geliştirerek sürdürüyor. Bu al...
9 Ağustos 2018 Perşembe / 10:06

DOSİDER Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Cihad Vardan: '2018'de de Büyüme Devam Edecek'

2017 yılında sektörlerinde en az %10'luk bir büyüme gerçekleştiğini tahmin ettiklerini belirten Doğalgaz Cihazları Sanayicileri ve İş Adamları Der...
13 Nisan 2018 Cuma / 15:07