E-Dergi Oku 

DemirDöküm Kesintisiz Hizmete Devam Ediyor

DemirDöküm Kesintisiz Hizmete Devam Ediyor

8 Nisan 2020 | HABERLER772 kez okundu

DemirDöküm, koronavirüs sürecinde müşterilerine kesintisiz hizmet sunmaya devam ediyor. Servis çalışanları için üst seviyede önlem alan DemirDöküm, çağrı merkezi ve WhatsApp uygulaması üzerindeki keşif destek hattından “EvdeKal” sürecinde de müşterilerine kesintisiz ısı konforu sunuyor.

Ülkece geçirdiğimiz bu zorlu süreçte DemirDöküm’ün müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak ve evlerindeki konforu sekteye uğratmamak için üst seviye önlemler alarak çalışmaya devam ettiklerini belirten CEO Alper Avdel; "Hijyen ihtiyacının her zamankinden daha fazla olduğu bugünlerde DemirDöküm olarak üst düzey önlemler aldık. Bu süreçte çağrı merkezimiz 7/24 hizmete devam ediyor. Servis çalışanlarımız ise şu an için yeni cihaz devreye alım ve arıza işlemlerinde kesintisiz hizmet veriyor. Çalışanlarımız maske, gözlük, eldiven ve özel tulumlarla sahada görevlerinin başındalar” açıklamasını yaptı.

Koronavirüse karşı tüm önlemlerinin teknolojinin de desteği ile kısa sürede tamamlanıp hayata geçirildiğini belirten DemirDöküm Satış Direktörü Ufuk Atan, “Bir taraftan koronavirüs ile ilgili tüm gelişmeleri, güncel bilgi ve haberleri yakından takip edip gerekli tüm önlemleri alırken, diğer taraftan tüm iş süreçlerimizi online çalışma ve paylaşım ortamlarına taşıdık. Bu şekilde ülkece evde kalmak durumunda olduğumuz bugünlerde hizmetlerimize devam etmek için çalışmalarımızı kesintisiz sürdürebiliyoruz. Hep birlikte uyarılara dikkat edip, bu zorlu süreci sorunsuz bir şekilde atlatacağız” dedi.

DemirDöküm'ün çağrı merkezi hizmetini online tabanlı yürüttüğünü, 2 haftadır çağrı merkezi çalışanlarının görevlerine evden devam ettiğini belirten DemirDöküm Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Zeki Kalaycılar, "Sosyal izolasyon sürecine hem altyapı hem de akış olarak çok hızlı hazırlandık ve geçtik. Çağrı merkezi çalışanlarımız alınan önlemler kapsamında evden çalışma düzenine geçti. Müşteri temsilcilerimizin evlerine tüm ekipmanlar kuruldu. Müşterilerimiz bize her zaman olduğu gibi 7 gün 24 saat 0850 222 1 833 numaralı DemirDöküm Müşteri İletişim Merkezi'nden ve WhatsApp uygulaması üzerindeki keşif destek hattımızdan ulaşabiliyor. Acil olmayan bakım randevularını durduğumuz bu süreçte devreye alma ve arıza gibi öncelikli işlerde müşteri desteğini aralıksız devam ettiriyoruz. Teknikerlerimizi Sağlık Bakanlığı’nın yayımladığı 14 kural doğrultusunda bilgilendirdik ve hazırlıklarımızı yaptık” açıklamasını yaptı.


 


İlginizi çekebilir...

Vaillant, Pandemi Döneminde "Evde konfor" Odağında Attığı Adımları "XCO'20"de Anlattı

Vaillant, 'Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO'20'de, pandemi döneminde değişen müşteri deneyimi ve bu alanda atılan adımları anlattı...
21 Mayıs 2020

Buderus'tan Avantajlı Kombi Bakım Kampanyası

Buderus, ısıtma sistemlerinden daha fazla verim almak için yıllık kombi bakımının önemine dikkat çekerek, yeni bakım kampanyasını son kullanıcılara du...
20 Mayıs 2020

Petkim'in Üretimi, Kovid-19'a Rağmen Arttı

Petkim, yılın ilk çeyreğinde STAR Rafineri'nin sağladığı sinerjiyle toplam üretimini bir önceki yılın aynı dönemine göre yaklaşık yüzde 2 artırara...
15 Mayıs 2020

 

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Tesisat Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • Klima ve Soğutma Rehberi
  • Yangın ve Güvenlik Rehberi
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2020 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir.