E-Dergi Oku 

DemirDöküm Görüntülü Keşif Hizmetine Başladı

DemirDöküm Görüntülü Keşif Hizmetine Başladı

4 Mayıs 2020 | HABERLER383 kez okundu

DemirDöküm, tüketici dostu hizmetlerine bir yenisini daha ekledi. Koronavirüs nedeniyle içinde bulunduğumuz sosyal izolasyon sürecinde satış sonrası hizmetlerde müşterilerine kesintisiz hizmet sunmaya devam eden DemirDöküm, görüntülü keşif hizmetine başladı. Türkiye'nin dört bir yanındaki tüketiciler, ev ve ofisleri için en ideal yoğuşmalı kombiye DemirDöküm mühendislerinin ücretsiz görüntülü danışmanlık hizmetiyle ulaşma şansı bulacak.

Sosyal izolasyon sürecinde müşterilerinin ve iş ortaklarının hayatını kolaylaştırmak için kombi keşfine video hizmeti ekleyen DemirDöküm, sağlık çekincelerini de ortadan kaldırıyor. Demirdokum.com.tr internet sitesi üzerinden hayata geçirilen ücretsiz danışmanlık hizmeti ile tüketiciler bilgisayarları ya da akılı telefonları aracılığıyla kombi keşfi için talep oluşturabilecek. DemirDöküm yetkili satıcıları, 24 saat içerisinde gelen taleplere yanıt verip, video konferans üzerinden evin büyüklüğü, konumu, yalıtımı doğrultusunda danışmanlık hizmeti vererek en geç 48 saat içinde müşteri talebi ve mekâna uygun seçimleri sunacak.

Hijyen ihtiyacının her zamankinden daha fazla olduğu günümüzde DemirDöküm'ün çağrı merkezi ve WhatsApp uygulaması üzerindeki keşif destek hattından müşterilerine kesintisiz ısı konforu sunmaya devam ettiğini hatırlatan DemirDöküm Pazarlama Direktörü Bilge Kıran, "Koronavirüs vakasının ilk görüldüğü günden itibaren çalışma koşullarımızı hızlıca değiştirip güvenlik önlemlerimizi üst seviyeye çıkardık. Servis çalışanlarımız sahada yeni cihaz devreye alım ve arıza işlemlerinde kesintisiz hizmete maske, gözlük, eldiven ve özel tulumlarla devam ediyor. İki yıldır sunduğumuz ücretsiz keşif hizmetimizde bayilerimiz tüketicilerimizin evine giderek 48 saat içinde detaylı bir rapor hazırlayıp doğru kombi seçimi konusunda yönlendirmede bulunuyordu. Salgın sürecinde aldığımız önlemlere ek olarak bu yeni hizmetimizle tüketicilerde sağlık açısından oluşan çekincelerin bir adım daha önüne geçmiş olacağız. Video üzerinden keşif sürecini daha da hızlandıracağız ve talepleri karşılayacağız. Tüketicilerimizin yapması gereken tek şey internet sitemiz üzerinden keşif formunu doldurmak” dedi.


 


İlginizi çekebilir...

Vaillant, Pandemi Döneminde "Evde konfor" Odağında Attığı Adımları "XCO'20"de Anlattı

Vaillant, 'Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO'20'de, pandemi döneminde değişen müşteri deneyimi ve bu alanda atılan adımları anlattı...
21 Mayıs 2020

Buderus'tan Avantajlı Kombi Bakım Kampanyası

Buderus, ısıtma sistemlerinden daha fazla verim almak için yıllık kombi bakımının önemine dikkat çekerek, yeni bakım kampanyasını son kullanıcılara du...
20 Mayıs 2020

Petkim'in Üretimi, Kovid-19'a Rağmen Arttı

Petkim, yılın ilk çeyreğinde STAR Rafineri'nin sağladığı sinerjiyle toplam üretimini bir önceki yılın aynı dönemine göre yaklaşık yüzde 2 artırara...
15 Mayıs 2020

 

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Tesisat Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • Klima ve Soğutma Rehberi
  • Yangın ve Güvenlik Rehberi
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2020 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir.