E-Dergi Oku 
E-Bültene Abone Olun
 

Shell ve Turcas, Game Changers Turkey Yarışması'nda Shell Select Yeni Mağaza Konsepti ile Ödülü Kucakladı

Shell ve Turcas, Game Changers Turkey Yarışması'nda Shell Select Yeni Mağaza Konsepti ile Ödülü Kucakladı

12 Aralık 2014 Cuma | HABERLER
752 kez okundu

Shell ve Turcas, Türkiye’de ilk defa bu sene düzenlenen ve 9 temel kategoride birçok şirketin yarıştığı Gamechangers Turkey yarışmasında Shell Select – yeni market konsepti projesiyle “Tasarla: İşletmeni Değiştir” kategorisinde, hem değerlendirme komitesinden hem de tüketicilerden en yüksek sayıda oyu alarak birincilik ödülünü kazandı.           

Yarışmaya katılan şirketlerin yenilikçi iş modelleri geliştirmek, fırsatları değerlendirmek ve dinamik süreçler tasarlayarak müşteri deneyimini iyileştirmek kapsamındaki başarılarının değerlendirildiği Tasarla: İşletmeni Değiştir kategorisinde birincilik ödülünü alan Shell ve Turcas, 9 kategoride finale kalan 16 firmadan biri olmuştu

Shell ve Turcas, Shell Select – yeni market konsepti projesini, müşterilerinin istasyonlardaki yakıt dahil tüm alışveriş deneyimini mükemmelleştirmek amacı ile geliştirildi. Proje kapsamında Shell müşterilerine, istasyonlarda oluşturulan kahve köşelerinde taze çekirdekten çekilen al-götür kahve servisi ile birlikte Shell’e özel deli2go markasıyla katkısız, taze ve ve lezzetli sandviçler sunmaya başladı. Shell Select mağazalarının modern market düzenlemesi ve sunduğu geniş ürün portföyü ile Shell ve Turcas, müşterilerilerinin “yollardaki” tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.

Shell ve Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz kazanılan ödülle ilgili olarak: “Game Changers Türkiye yarışmasında Shell Select – yeni market konsepti projesiyle kazandığımız bu ödül, yenilikçi yaklaşımımızı sürdürmek konusunda bizi heyecanlandırdı. Yeni konsepte sahip yaklaşık 70 Shell Select marketinde; seköründe öncü olan firma ortaklıklarımız ile müşterilerimize hizmet vermekteyiz. Shell’e özel markamız deli2go ile müşterilerimize taze ve lezzetli sandviç ürün portföyü sunuyoruz. Ayrıca sektörümüzde öncü bir adım atarak ilk defa istasyonlarda kahve köşeleri yarattık. En büyük hedefimiz, müşterilerimize Shell’de keyifli ve rahat bir alışverişi deneyimi yaşatmak ” dedi.

Shell’in birincilik ödülünü kazandığı yarışmada başvuruları değerlendiren jüri üyeleri arasında dünyanın önde gelen yöneticilerine hizmet veren deneyimli danışman ve konuşmacı Peter Fisk, The Boston Consulting Group (BCG) Türkiye Genel Müdürü ve Yönetici Ortağı Burak Tansan, Bilgi Üniversitesi MBA ve e-MBA programlarında Pazarlama, Entegre Pazarlama İletişimi, Reklam ve Tüketici Davranışları konularında dersler veren Levent Erden, Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü’nde Öğretim Üyesi Fatoş Karahasan ve Stratejik İletişim Yönetimi alanında akademik ve profesyonel birikimi ve yüksek referansları bulunan Salim Kadıbeşegil yer alıyor. 


 


İlginizi çekebilir...

Buderus'tan 'Isıtmayı Artık Uzmanına Bırakın!' Kampanyası

Buderus, 21 Ekim '' 31 Ocak tarihleri arasında geçerli olacak bir yenileme kampanyası başlattı....
12 Kasım 2019 Salı

Prof. Dr. Doğan Özgür'ü Vefatının 5. Yılında Anıyoruz

YTÜ Makine Fakültesi emekli öğretim üyelerinden Prof Dr. Doğan Özgür 25.10.2014 tarihinde Hakk'ın rahmetine kavuşmuştu....
25 Ekim 2019 Cuma

Buderus, Stevie Altın Ödülü'nü Kazandı

Buderus, dünyanın önde gelen uluslararası iş ödüllerinden Stevie Altın Ödülü'nü Türkiye'nin En İyi Kombi Ustası Yarışması'yla kazandı....
11 Ekim 2019 Cuma

 

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Tesisat Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • Klima ve Soğutma Rehberi
  • Yangın ve Güvenlik Rehberi
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2019 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir.